nazlik süpürme işini genelde kanguruya koyup yapıyorum. Biraz yorucu olabiliyor tabi. Yemek, mutfak temizlik vs. İşini anakucağına koyup yapıyorum. Çamaşır işini beşiğinde dönencesini oynarken yapıyorum. Kalanı her gün 1-2 işi halledebileceğim şekilde bebeğim uyuyunca yapıyorum. Hem kendimi de çok yormamış oluyorum hem de bebeğimle daha uzun süre vakit geçiriyorum. 7 aylık şu an 3-4 aylıktan beri düzenimiz neredeyse böyle. Detaylı yapacağım zaman da genelde haftasonu babası bakıyor 2-3 saat. O zaman yapıyorum.