Karl 18 ay 26 günlükken bıraktırdım. O kadar meme bağımlısıydı ki tek başıma asla yapamazdım. Eşim asker ve doğudayız. Tam 18. ayında uçağa atlayıp memlekete gittim 😂 orda bıraktırdım. Bununla ilgili postum da var üşenmez okursanız belki yardımcı olur 🌸🥰 kalabalık ortamda çok daha kolay oldu gündüzü kendisi bıraktı hatta gün içinde sadece uyurken emiyodu max 3-4 kere falan en son onu da salça sürerek bıraktık 1 kere gördü biraz ağladı ama sonra uyudu hemen 2-3 gün içinde de hemen unuttu 😌 ama 2 hafta içinde de ara ara mama mama diyerek yapıştığı da oldu. Uyku problemimiz vardı emzirme sonlandırınca düzelir dediler hemen düzelmedi, düzelmesi 1-2 ayı bulur dediler şu an 21.5 aylık daha yeni düzeldi gerçekten de ŞÜKÜR 🧿😂 çünkü bir gecede 15-20 kere bile kalktığı oluyodu şakasız çok zordu benim için