Karl 18 aylıkken aniden kesmek zorun da kaldım ve bebeğim memeye aşırı bağlı geceleri bile üstümde meme de uyur memeden ayrılınca direk uyanır . Gündüzleri de keza öyle . Önce salça sürdüm huylandı ama her seferin de deniyordu emmeyi emmediğin de ağlıyordu. Geceleri değil gündüzleri bile uykuya geçirmek çok zor oldu . Sallayarak uyumaya başladı süt vermeye başladım az , az . Süt faydalı olmadığı için çok verme taraftarı değilim ama mecbur kaldım . Ben eczaneden ilaç aldım doktorum bana yan etkileri çok olan bi ilaç 1 tanesini kırarak içmemi söyledi günde yarım hap içiyordum zaten minicikti . 1 hafta da ilaç kullanarak kesildi ama ilaç kullanmadan önce sağma dediler göğsüm taş gibi oldu ne yatabiliyorum ne sıcak masaj vs gram fayda etmedi sonra 2. Gün sonun da sağım dedim kımlayamıyorum sağma makinesi ile de sağamadım çok canım yanıyordu zorlayarak sağdım ondan sonra sağarak 2,3 gün devam ettim baktım 5 gün emzirmedik artık ilaç kullanıp tamamen kesebilirim diyerek ilaç aldım . Tüm rutin bozuldu biz de uykuya geçiş vs .