Karl 25 aylıkken bıraktık, önce sabır taşı falan denedim yok olmadı kendimden midem bulandı tiksindirmek istemedim, sonra önce geceyi kestim babası uyuttu uyandığında su verdim sabah gelecekmiş meme dedim, sabah emdi sonrada birkaç gün, birde öğlen sadece. Sonra da sabahı kestim sonra öğlen son kez diye konuşma yaptım. İlk 3 gün zorladı uykuya geçerken ama atlattık sorunsuzca, şimdi kendisi okşar sever memede süt bitmiş der. İstediğimde buydu çok düşkündü düşman etmek istemedim