yarenbal Canım 4. Ay atağını ben 4,5 aylıkken yaşadım 5,5 aya kadar sürdü dediğin gibi uyutuyordum ağlıyor kalkıyordu. 8. Ay mı 7. Ay mı yine bi atak var ozaman kadar aşırı rahattım sabah 10-11:2 kalkardık öğlen tek uyku yapardı ama akşam 8-9 da uyurdu o kadar iyiydi kiiiii . Sonrası işte bi atak oldu herkes diyordu bu atak en zoru diye . İşte o ay çöküşüm oldu kucağımdan inmedi hep benimleydi uyumazdı ağlardı bide üstüne dişleri geldi mi eyvah . 12. Ayda çok zorladı yine ağlak huysuzdu sinirden saçımı başımı yoldum o derece jdjdjdjdj Şimdi 15 aylığız , dediğim gibi çok erken tek uykuya düştük ama öğlen 2,5-3 saat deliksiz uyuyor .