yarenbal 3 ay atagı 2 haftq sürüyormus. Diş çıkarma süreci oldugu ıcın yemek ve uykuda gerileme olabılıyormus doktor 4.ay atagından sonra uyku düzenini sağlayabılırsınız diyor.bizimkinin ön dişleri beyazlamıa kabarmıs deli gibi kaşınıyor aglıyor jel süryorm bıraz rahatlıyor.Uykuları 10dk var yok akşam 8de yatyo 12de kalkyo 1de geri uyuyo gece 4-5 kalkyo 7ye doğru yatyo 8-9 gibi kalkyo smdi yenı uyuyo