Merhaba kızlar bebegim 36+4 doğdu 3 Ay 23 günlük 2 haftadır aglayarak uyanmalar uykuya direnmeler gündüzleri bi uykuya yattığında en fazla 30 dakika uyuyor atak olduğunu düşünüyorum( tecrübelerinizide yazın tabiki de) normalde çok güzel uyuyan bi bebekti şimdi ne yemek yemek istiyor nede uyumak asıl merak ettiğim konu
1) ne kadar sürüyor?
2) ataktan sonra uyku süresi uzuyor mu