Halil_3006 valla bende hala emzirdiğim için çok susuyorum. Tuvaletten çıkıyorum direkt mutfağa gidiyorum su içiyorum istemsiz . 15 dk sonra yine tuvaletteyim. Yani bi döngüye girdi bu o yüzden benimki. Kendinizi bi değerlendirin çok su içiyorsanız ya da az aralıklarla az da olsa su tüketiyorsanız ondan olabilir. Ben gece yatarken susamayayım ama tuvalet ihtiyacım gelmesin diye yarım bardak içiyorum ama yine malesef kalkıyorum. Benimki de bu sorun bu ay arttı