Artık bu durum canımı çok sıkıyor hanımlar bazen çok rahatım 1 1 buçuk saat dayanbiliyorum bazen 5 dk da bir gidiyorum idrar sanki tam boşalamıyor gibi doktora gittim ilaç verdi sonra o ilaç yan etki yaptı birdaha gittim bu sefer bant verdi bele karına yapıştırılan ama diğer ilaç hala kullanılıyor gözlüktüğü için eczane bantı vermedi 8 kasımda birdaha gidicem, sorum şu bu olayı yaşayan varmı üşütmeyle alakalımı yada başka birşeymi perşembe günü idrar tahlili de verdim enfeksiyon vs yok