beyzaburcu merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Ya bende 2 sene önce normal doğum yaptım. Ondan beri böyleyim. İdrar yolu enfeksiyonu belirtileriniz neydi acaba ? Ben doğumdan önce böyle değildim. Ama şimdi gece en fazla 3 saat uyuyorum. Sonrasında bi uyanıyorum ki sanırsın 15 saattir tuvalete gitmemişim. Bellrtiletiz neydi ? Tedavi süreciniz nasıl oldu biraz bahseder misiniz rica etsem?