egelsenkonuss merhaba evet yaptım cok şükur 2 ay olacak 1 hafta sonra 🥰1. Dogumdan da guzel gecti hic korkmayın. Cabuk toplandım , sadece kesi yeri agrım uzun surdu 1.5 ay falan , ilkine göre daha fazla acıdı, o da sanırım 2 cocuk olunca hic oturmamaktan😂