egelsenkonuss olup bitiyor geçiyor hepsi. Ben birincide epidurali alıp uyuşunca çok mutlu olmuştum hiç kafaya takmadım bedenimi 😅 ama ikincide ameliyathanede zor anlar yaşadım. Fiziksel olarak değil, psikolojik olarak çok kötü hissettim. Bebeği çıkarıp uyuturuz seni dediler istemedim bana iyi gelmiyor öyle şeyler dedim. İyi ki istememişim, biraz gözyaşı döktüm sadece oldu bitti. Fiziksel olarak bir acı duymadım hatta kendi doğumumu yansıtmadan izledim can sıkıntım geçti yaparken 😅 sonrasında da hiç yatmadım ama çok dikkat ettim oturup kalkmama. Hiç sorun yaşamadım çok şükür hemen iyileştim. İnşallah size de sorunsuz güzel bir doğum nasip olur 🙏🏻