Ben 2 sezeryan oldum oğlum 3 uaşında kızım 4 bucuk aylık ilkinde korkuyorum ama 2.cnde ne olduğnu bılıyodum cok korkmadım ve ben yalnızdım hep tek korkum ılkınde cabuk toparlanamdım 2.cdr ole olur korkusuydu ama cok şükür 2.daha kolay oldu daha cabuk toparlandım bıkıyosunuz sezeryanda büyük tuvalet cok önemli gaz fln ben ılkınde bunları yapaamdım ama 2.cde ertesı günü hallletım bu işlerı 😁ılkınde 1ayda anca kendıme grldım 2.cide baikac gune cok rahat ayaklandım yolcklk yaptım Allah yüzüme baktı yalnızdım cünkü küçük bı oğlum da vardı bana muhtac cok dua ettim m cok şükür daha cabuk toparlndım daha iyidum ilkine göre