incinazli 4ay önce ikinci sezeyanimi oldum korkudan sabaha kadar uyumadim migrenim tuttu son anda genelmi olsam diye dusundum durdum anestezi doktorum cok iyiydibelden uyusturmali oldum ilkinde bulamadi ikincide direk buldu hafif bir yanma oldu ama inan kan sulandirici igne daha cok can yakiyor hafif hissedeceksin dedi sonra hafif bir sakinlestirici yapti bebek ciktiktan sonra o an muhtesemdi hatta doktara 3.bile yaoabilirim diyordum odaya cikarken guluyordum tam tersi oldu bende 3gunde ayaga kalkip hafif islerimi yapmaya basladim ama tabiki ara ara agri oldu dikis yerimde 40muaynemde cok gzuel kapanmis ufak bir ciZgi halindeydi cok guzel gecti hic korkma
egelsenkonuss incinazli ayy çok guzrl moral oldu inşallah benimde öyle olur cuma doğum var hep o anı düşünüyorum
rraabia Bende aşırı korkarak girdim, ameliyatta da korktum açıkçası ama oğlumu bırakıp girmek daha çok koydu bana inan ki. 6 yaşında . Şuan 7 aylık olduk. Geçiyor çok takılma. Bolllca dua et. Ağlama sesini duyunca zaten herşeyi unutuyorsun
oyoyoyyedibeni egelsenkonuss mandalina kabugunu 5 dk kaynatıp iç o direk kesiyor bende bir dene istersen