eraysen ben değilim o post sahibi.
Ben hemşirenin suçu falan demedim.
Her doğumdan sonra kontrol olur bu durumda doktor nasıl korunması gerektiğini söyler
Benim öyle olmuştu
Üstelik son dediğinize de katılıyorum
Sene kaç olmuş hala böyle postlar okuyup
Üstelik de hemşire veya doktora sordum
Diyerek yalan konuşuluyor Açıkcası.
Benim sağlık ocağında ki ebem dai bunlarla ilgili bilgi verdi ilk kontrol zamanlarında