1gunesss MerveH_ ay ben bugün regl oldum umarım sizde olursunuz 🙏 içimde ki şüphe son buldu sonunda 🫠
eraysen gencmom_ post sahibinin siz olmadığını biliyorum doktora sorabilir dediğiniz için öyle yazdım hemşireyi suçladınızda demedim sadece çok bilgi kirliliği var sizin yazdıklarınıza istinaden yazdım doğru olanını yani sizi suçlamadım
Aseliiimmm eraysen buna bende katılıyorum. Çünkü artık hıcbır şeye güven kalmadı. Güvenilir kullanılır dıyorlar doktorlar ama sütten direk her seyı alıyor bebek sonuçta
eraysen Aseliiimmm dediğiniz ertesin gün hapı zaten sık kullanılan bir ilaç değil yılda bir kere kullanılması tavsiye edilir ve emzirme döneminde tavsiye edilmez zorunluluk varsa süt sağımı yapılır dökülür
Aysunnkaya MerveH_ abla istemiyorsanız niye korunmuyorsun gerçekten kafam almıyo bu olayı zaten iki tane varmış gerçekten yanlış anlamayın bu devirde zor olmazmı
MerveH_ 1gunesss darısı başıma ya hala aynıyım ben yarın hastaneye gidicem umarım kuruntu yapmışımdır