MerveH_ Kizlar selam yaklaşık 1 hafta önce korunmasiz iliski yaşadım emziriyorhm. 2 buçuk yaşında oğlum 9 aylik kızım var hiç 3. Cocuk düşünmedim çok hazırlıksız gebelik testi yaptım negatif çıktı ama ihtimal olabilir mi kan testi versem erken midir
gencmom_ MerveH_ Cocuk düşünmedim çok hazırlıksız Hem korunmasız ilişkiye gir hem gel acil hamile miyim diye sor hem de gel çocuk düşünmedim de Aşırı saçma. Bence ertesi gün hapı alın. 1 haftada hamilelik belli olmaz.
1gunesss MerveH_ ay vallahi benim de oğlum 20 aylık oldu eşim korunuyordu yumurtlama gününde takvime bakmadan olduk reglim 2 gün gecikti bende test yaptım negatif 11 imde yumurtlama günüydü acaba stresten mi olmadım ya bizimde planda 2.yoktu umarım prezervatif azizliğine uğramayız
MerveH_ gencmom_ sqglik ocağına danıştkm emzirdigim için ertesi gün hapina izin vermedi bilip bilmeden yorum yapmayın lütfen
MerveH_ 1gunesss vallahi ben adette görmedim bi ihtimal diyoruz ama bakalim pzt randevu aldım kan vericem ve sorucam umarım bisey olmamistir
gencmom_ MerveH_ he sağlık ocağı bunu dedi öyle mi? Emzirene özel ertesi günü hapı var. Hiç bir ebe bunu demez.
Aseliiimmm MerveH_ bunu size önermeyen bir doktor mu? Ya da hemşire mi? Nasıl sağlıkçı olmuşlar acaba.
1gunesss MerveH_ inşallah ama korunsanız iyi olurdu biz korunuyorduk ama ben 2.ye hazır değilim şahsen bi süre ben ilaç ile bi süre eşim prev ile korunuyoruz
Aklimideliricem gencmom_ Aseliiimmm Ya biliyo musunuz bende böyle hamile kaldım skdjjdsjjd internetten baktım emziren kullanabilir yazıyodu girdik ilişkiye neyse sabah oldu gittim eczacı veremem emziriyosan dedi sonra sağlık ocağına gittim o hemşire de emzirirken kullanamazsın dedi ve adetime 1 haftadan az vardı neyse zaten tutması düşük ihtimal dedi adet olacan zaten dedi ve ben hamile kaldım şimdi 9 aylık da o zaman çok ağlamıştım😂😂🥺🥺
MerveH_ Aseliiimmm hemşireydi sordum hatta korkuyorum bisey kulla ayım dedim hemen doktora danışman lazım randevu al vs dedi e randevu da kolay bulunmuyor eczane de reçetesiz vermiyor şaştım kaldım ne yapacağımı bilemedim
1gunesss MerveH_ umarım hamile değilizdir istemiyor değiliz ama zamansız olur gibi Rabbım olmayanlara nasip etsin
Aseliiimmm MerveH_ böyle insanlar nasıl atanıp sağlıkçı olıyor inanamıyorum. Reçetesiz satılıyor ayrıca ve de emzırırken hıcbır zararı olmaz..
eraysen MerveH_ korunmasız ilişki olmuşsa zorda kaldıysanız kullanabilirdiniz ilaç sonrası süt sağıp dokebilirdiniz ilacı almak içinde reçeteye gerek yok eczaneden direk alabilirsiniz
gencmom_ Aklimideliricem ne alaka ya? Bunlar nasıl sağlıkcı olmuş. Emziren anneye özel hap var. Ve doktorum dai önerdi bana ben unutkan olduğum için eşim korundu
MerveH_ Aklimideliricem yani kesinlikle izin vermiyorlar kullanmayınız biz hatalı oluyo3uz allah verede olmamış olayım diyorum gebelik testi negatif ama 1 haftada idrarda çıkar mi bilmiyorm
Aklimideliricem gencmom_ valla böyle oldu yani bende bu sefer 40ım çıkar çıkmaz spiral taktırdım korkudan😂
eraysen gencmom_ bence hemen sağlıkçılara yüklenmeyin bu kadar çünkü dediğiniz ilaçla korunmasız ilişki sonrası alınan ilaç aynı değil ayrıca hemşirelere ders olarak bütün ilaçlar ogretilmez çünkü doktor değil ilac önerme veya ilaç yazma yetkisi yok
Aklimideliricem Aseliiimmm bide bende sağlıkçıyım att’yim ama ne bilim ben ebe benden iyi biliyodur sandım 😂😂