Elazığda ergoterapist Gizem Karanı öneririm. Biz çok yol kat ettik. Gizem hanım çok profesyonel ve donanımlı biri. Elazığda böyle bir terapistin olması bizim için çok büyük bir şans. Biz duyu bütünleme terapisiyle başladık hocamız öyle uygun gördü sonrasında beslenme terapisi olarak devam ettik. Ev programları yüz yüze görüşmeler ve bazen bizle online görüşmek istedi. Çocuğum sadece beslenme değil her anlamda ilerledi. Elini besine sürmeyen püre dışında bir şey yemeyen çocuğum şu an birçok besin ekledi menüsüne. Hem çok idealist donanımlı biri hemde çok güzel bir enerjisi var. Biz beslenme sürecimiz bitmesine rağmen devam etmek istedik çünkü çocuğuma her alanda iyi geliyor biliyorum.