ozgecim yani şöyle söyleyeyim benim oğlumda daha 1 aydır falan ağzını açıyor o da sadece öğün saatlerinde yani öğün dışı hiçbir şeye heveslenip merak edip ağzını açmaz eline versem daha diline değdirip atar. Mamayı 9. Aydan beri sadece akşam yatarken ve gece 1 kere veriyorum çoğu zaman 5-6 ölçek ancak içer bazende 7 ölçek bitirir.
Yani beslenmeye istekli iştahlı bir oğlum yok maalesef ve 15. Aya kadar öğünlerini de hep oyunla parkla bahçede vs yedirebildim. Daha 1 aydır öğün saatlerinde işte yiyor ama porsiyonlar hala az ayına uygun değil. Şuan 16 aylık oğlum.