Cigdem61 öerhabalar benim oğlumda 10 aylık iki ay emzirebildim meme reddi çok oldu bunaldım yapamadım sağıp veriyordum yetiştiremiyordum mamaya başladık mamayıda çok zoraki aldı yarım yamalak bineron başlığını her seferinde büyüttükki çekmekte yorulmasın karnı doyaun el gıdada berbat durumdayız bugünlerde farkettimki çocuğum yiyeceklere aşırı bir reaksiyon gösteriyor çiğnemek isteöiyor miğdesi bulanıyor bir kere yutsa ikinciyi öğürerek çıkarıyor resmen vucudu titriyor yemek yeşdrrken yutmakta okdrki zorlanıyor hep iştahsız dedik ama artık düşünmeye başladım çene kaslarımı kuvvetsiz yoruluyoröu evet iştahsızda olabilir ikisi bir aradamı acaba 35 haftalık doğdu uykuda falan besleye besleye kilosunu yaşıtlarına eriştirdim buyüzden doktor yemiyo etmiyo laflarımı kaale almadı ama çok üzülüyorum yaşıtları oturup yemek yerken benim çocğm mamayı bile iki üç seferde oyalanarak içiyor yine biberon başlığını büyütelim dedik sıkılıyomu beslenmekten yoruluyoöu anlamadık çok zor gerçekten on ay on yıl gibi geldi çocuğumuda tahammülüm kalmadı emmediği için başka altrnatifim yok o mamayı mecbur vermek zorunda kalıyorum aç bırak diyorlar 12 saat açta kalsa ağlamıyor evi tepeme yıkaın diye bekliyorum yırtınmıyor karnını doyurmak için bi çabası yok uzun yazdım iyice anlaşılayım diye ergıterapist düşünüyorum pedagog nöroloji lütfen neler yaptığınızı buradan paylaşın anneler banada ışık olaun çok yorgunum