Bütün olasılıklara bakıp son olarak mı biyopsiyi önerdi acaba? Benim komşumun bebeği de çok iyi yerdi mama da içerdi ama hiç kilo almazdı onda bağırsak kurdu varmış mesela o yüzden almıyordu. Önce bu tür olasılıkları gözden geçirse çok daha iyi olur. Başka doktora da gösterin bence