YumukluSucurtaa mavi176_ benim oğlumda doğum kilosuna göre zayıf ama doktor çocuk metopolizmaya gönderdi testler yapıldı yapısal olduguna karar verildi testlerde sıkıntımı var ?
yagizinannesi0606 mavi176_ ablamın iki çocuğuda zayıf yaptılar tertemiz çıktı zayıflar oğlumda alerjik 6 aydan 1 yaşına kadar hiç kilo almadı sadece boyu uzadı şuan 16 aylık 9.560 di en son bakalım bizde gastroenteroloji ye gıdıcez ne diyecekler raporlu mama kullanıyoruz bu arada
mavi176_ @SuMisalii olabilir diyor mide veya bağırsak çünkü benim bebeğim sürekli beslenmeyi reddediyor 120 CC mama içiremiyorum 90 geçmedik düşünün bende çok kararsız kaldım kandaki bir değeri düşük çıkmış şüphelendiği birşey var gibiydi
SuMisalii mavi176_ eğer durum bu şekildeyse yapılmalı tabi rabbim yardımcınız olsun inşallah şifa diliyorum yavrunuza.
mavi176_ @YumukluSucurtaa biz hiç metobolizma bölümüne gitmedik aslında hep gastroya yönlendirdi doktorlar
mavi176_ @yagizinannesi0606 ben bu mamanın ise yarayıp yaramadığını çok merak ediyorum sizde yaradi mi
muhammedinannesise mavi176_ yani o mamayı kuzenimde kızına kullandı hiç faydası olmadı hatta bize de doktor geçen ay önerdi alt kata indik tahlil için oğluma doktor Bi adet verdi deneyin içerse rapor çkaralım dedi doktor içti oğlum ama alt katta ki hemşire dedi hiç faydası yok kızım aylardır kullanıyor gram kilo almadı dedi
yagizinannesi0606 mavi176_ biz ilk aptal kullandık o tam tersi alerji yaptı 1 yaşındayken evolviaya geçtik bir ay boyunca sadece mama kullandık yine arada birer lokma birşey verdim o zamanda bir kilo aldı sonra kaldı şimdi tekrar gıdıcez bakalım ne diyecek doktor kilo almıyor az az gram alıyor bazı bebeklere yarıyor bazılarına yaramıyor bende anlamadim
sukran21 mavi176_ görümcemin kızı 14 aylık 8 kilo doktor sorun yok demiş bebeğiniz sağlıklıysa kilosunun önemi yok bence birkaç doktor görüşü daha alımalısınız endoskopi biyopsi yaptırmadan önce
Mnli sukran21 benimki de 15 aylık 8300 çıktı en son kontrolde durumuz normal diyor doğum kilosu 2800 dü n son 12 aylıkken gitmiştik 12 aydan 15 aya 600 gram almasını beklerdim dedi ama 300 almış mesela
lidokain mavi176_ ya benim oğlumda o civarlardaydi üstelik 3650 doğmuştu hiç böyle birşey onermediler
balbocegimely mavi176_ merhaba benim bebeğim 35 günlük. 3100 doğdu birinci ay kontrolünde 3200 çıktı. Doktor kilo almamış diye mamaya başlattı. 5 gün sonraki muayenede 3500 çıktı tartıda. Az almış kiloyu tekrar görücem. Kilo alması lazım. Almasaydı iç organlarına baktıracaktım. İleri teykik yaptıracaktık. %3lük kısımdasınız dedi. Ben ne olduğunu anlamamıştım. Kiloyu takip edeceğiz dedi. Mamaya devam dedi. Sanırım benzer bir durumdayız. Çok stresliyim. İnşallah sağlıkla büyütürüz bebeklerimizi
mavi176_ @balbocegimely ya şöyle bence meme diye diretmeyin mama mutlaka verin ben çevre baskısıyla mama vermedim ilk aylarda sonra kilo almıyor diye vermek istedim bebek kabul etmedi bence sizinki çok küçük olduğu için mama ile toparlar bizim ayımız da kilo alımı çok daha zor ben sizin için ümitliyim eminim farkını göreceksiniz
mavi176_ @lidokain hâlâ zayıf mi bebeğiniz bende şuan buradaki mesajları gördükçe rahatlıyorum hepinizden Allah razı olsun gerçekten
muhammedinannesise mavi176_ çok garip bence Bi iki doktorda götür çnkü oğlum 4100 doğdu ama şuan 3 yaş ver 13 kilo hiç Bi zmn doktor öyle bişey söylemedi hatta yeni kilo alımı başladı öncesi yoktu ama şöyle ki normalde Bi bebek 3 kilo bille doğruysa anne sütü alımı yapıldığı için ilk aylar 6 aya kadar gzl Bi kilo alımı olmalıydı ve çok az almış acaba ondn mı
AnnaGloria mavi176_ oğlumla aynı kiloda doğmuş aynı ay da aynı kılodalardı ama doktor bize bir yaş bekleriz dedi şimdi gönderdi çölyak ve besin alerji testi istedi gittiğimiz doktor çocuk gasteoroloji bölümü yönlendirdi ilk burda çıkan sonuca göre hareket edilir denildi iki hafta sonra test vercez 9300 kg bir ay önce suan da 16 aylık :/
Minmini AnnaGloria merhaba boyu nasıl acaba oğlunuzun, biz de 15,5 aylığız. 9300 gr boyu 74,5 cm. Geride dedi doktorumuz zaten ben de farkındayım da ekstra bi şey vermedi gözlemleyelim dedi başka bölüme de yönlendirmedi acaba kendim bi sorsam mı ki
mavi176_ @"muhammedinannesise sanırim kilo aldırmayacak bu mama çoğu kişi aldırmadı diyor bende alsin ki bu testler yapılmasın istiyorum
AnnaGloria mavi176_ ben kullandım ınfatrını sade olanı bizde aldırmış hali bu ama kullandığımız aydan itibaren düzenli kilo alımı oldu suan da çilekli olanı kullanıyoruz kilo alımı durmuş ise faydası olmaz diye düşünme bence bir şans tanı derim
imeaeb mavi176_ Raporlu mamanız hangisi bilmiyorum ama bizim de doktorumuz 2 mama verdi deneyelim hangisini severse dedi nutricia infatrini sevdi ona başladık sonra 1 ayda 700 gr civarı almıştı mamayı içtiği sürede tabi sonra azalttı malesef o şişeden günde 2-3 tane içebilse çok rahat etki ediyor kilosuna
yagizinannesi0606 AnnaGloria kaç aylık bebisinix bide bu meyveli süt gibi olanlardan mi bahsediyorsunuz
ikiprensannesi12 mavi176_ kılo almama durumu olunca çocuk gastroentolojı bölüme yonlendırıp orda tedavı edılır yegenım 5yasında 10kg ona da mama başladılar yaramadı ama hıc endoskopıden bahsetmedıler ıgne tedavısıne baslayacaklarms onda da bır doktora bağlı kalmayın bı ıkı doktora daha gıdın küçük oğlum rahatsızdı götürdük hastaneye doktor 7kg dedı 1ay oncekı kılosuna göre baya kılo kaybetmıstı bızı çocuk gastroentolojı bölüme gnderdıler gttık herseyı gayet ıyı çıktı demem o kı bır doktora bakmayın
sykrmvrl mavi176_ kafayı yemiş olmalı benim oğlumda alamıyor kilo ama asla o yola başvurmadı hatta 12.5 aylık 8 kilo!!!!