yagizinannesi0606 AnnaGloria benim ev sahibimin oğluda öyleydi şimdi 27 yaşında falan var galiba zayıflamaya çalışıyor yemesi azda olsa var çizgi film ile yedirebiliyorum bizimki yediği gibi altını kirletiyor ondan kilo almıyor bence
AnnaGloria yagizinannesi0606 benim de oğlum normalinde öyle bir bebek ama bence onunla alakalı değildir çünkü çevremde oğlum gibi sık yapıp gayet kilosu iyi bebekler var ya genetik ya da harcadıkları enerji karşılığında ki kaloriyi alamıyorlar
tugce94 mavi176_ irmiğin bebeklere kilo aldirdiğini duydum benim kızım da sınırda çıkmıştı hatta az almış dedi akşamları irmikli tarhana çorbası Ya da irmiği cezvede az suyla haşlayıp irmikli muz falan yedirdim
imeaeb mavi176_ Raporlu mamanız hangisi bilmiyorum ama bizim de doktorumuz 2 mama verdi deneyelim hangisini severse dedi nutricia infatrini sevdi ona başladık sonra 1 ayda 700 gr civarı almıştı mamayı içtiği sürede tabi sonra azalttı malesef o şişeden günde 2-3 tane içebilse çok rahat etki ediyor kilosuna
imeaeb mavi176_ Ama anlamadığım nokta kandan tahlillerine baktılar mı da biyopsi istediler? Bizim doktorumuz kan tahlillerine ve çölyak baktı temiz çıktı şükür sonra mama başlattı
mavi176_ @imeaeb bizimki de infartini 3 gündür günde 3 adet olacak şekilde içiyorum 700 gram alsa dünyalar benim olur inanın
mavi176_ @imeaeb şöyle bu mamalar çözüm olmazsa en son çare bunları yapmamız lazım çünkü normal olarak kabul etmiyor zayıflığı
mavi176_ @tugce94 bende irmiği sevdirmeye çalıştırıyorum ama irmik ve muzu hiç sevmedi teşekkür ederim bu arada
maygirl mavi176_ genetik die bsey war anne babayida goz onunde blundrmak lazim..eger bebeginizde herhangi bi saglik sorunu yoksa bnce yaptrmayin ole bsey benim kizımda 7 ay hic kilo almadi daha yeni yeni gram gram alıyor.minyon bi bebek saglikli şükür gelisimi yerinde perspemtlin altinada dusmedi dert etmiyorum.bikac ay snra bi anda gram.gramda.olsa.kilo alcaktr.
mavi176_ @maygirl benim bebeğim şuan perstentilin altında o yüzden bu mamalar işe yarasın diye dua ediyorum anne baba olarak zayıfız evet ama genellikler kilo ve boy konusunda iki yaşında ortağa çıkıyor dedi doktor bende yaptırmayı düşünmüyrum ama inşallah yaptirmadigima da pişman olmam bilmiyorum tek duam mamaların kilo aldırmsi
mavi176_ @imeaeb çok teşekkür ederim peki bu mamaları içerken ek gıdaya ilgisi azaldı mı bizimkinin azaldı da
imeaeb mavi176_ Evet onu çok içerse ek gıdayı çok almıyordu ya da ek gıdayı çok yerse mamayı çok içmiyordu bizimki öyle hiçbir zaman bol bol mama içen bir çocuk olmadı zaten
mavi176_ @imeaeb bende kilo alsin diye önceligi mamaya verdim ama inşallah ek gıda reddi yaşamam çok teşekkür ederim bu arada her cevabınız için ❤️
merveturegun mavi176_ çok geçmiş olsun ama neden ultrason ya da kan tahlilini es geçip direkt endoskopi dedi?
mavi176_ @merveturegun aslında bir kan değerinde problem çıktı idrar ve gaita temiz çıktı ultrason istemedi bilmiyorum neden
Minmini AnnaGloria merhaba boyu nasıl acaba oğlunuzun, biz de 15,5 aylığız. 9300 gr boyu 74,5 cm. Geride dedi doktorumuz zaten ben de farkındayım da ekstra bi şey vermedi gözlemleyelim dedi başka bölüme de yönlendirmedi acaba kendim bi sorsam mı ki
AnnaGloria Minmini benim de oğlum çok uzun boylu değil bir buçuk ay önce 76 cm ama boyu için değil de kilosu için zayıf diyorlar canım