cansu2600 ben doğumdan çıktım hemen hemşire dikişlerine gelmeyecek şekilde korse takabilirsin dedi tabi takmadım ama her yerim sallanıyo sanki karnım yere düşecek yatağa çıkamadığım için 4 gün kanepede yattım ondan önce 6 gün hastanede kaldık orda sorun olmadı. Korseyi 3.ya da 4. gün taktım arkadaşımın tavsiyesiyle sanki hemşire bilmiyo. Yürümeye başladım çok şükür nsıl ki dikişlerim alındı öyle rahatladım sizde benim gibi zor geçiriyorsunuz demekki dikişler alınana kadar sabredin