cansu2600 ben 15 gün koltukta yattım inip kalkmak çok daha kolay yatağa nazaran diye. Yataktan inip kalkmak için mücadele etmek zorunda kalmayınca haliyle daha az ağrım oldu, daha kolay hareket edebildiğim için. Bir de çok sık yürüyün. Bana ameliyatlisin sen yat dinlen deseler de hep yürüdüm kalkıp, bu da çok etkili ağrıların gitmesinde