Ben doğumun gecesinde hiç uyumamıştım ağrılardan sürekli yürüdüm hastanenin içerisinde bide hem genel hem spinal anestezi alınca daha da kötü oldum kabız olmaman lazım yoksa daha çok canın acır gerildiği için karnın gaz da çıkarman lazım bunlar sıkıntı yapmazsa rahat geçer ben bir ay sonra ancak kendime geldim kabızlık çekiyordum çünkü 🥲bol bol su iç sürekli hareket et inşaallah bian önce iyileşirsin güzel anne 💕ve o yanmalarda olucak illaki korkma geçicek hepsi🌸