Yarenylmzz Meva_2020 boyu uzundur belki o yüzden yapılı durmaz benim kızım da uzun hep zayıf diyorlar
Antalya0703 zadak bende hep denemek istedim o kürü ama oğlum yemez biliyorum neler neler yapıyorum da azıcık zorla yiyo bazen
zadak Antalya0703 benimkide kaşıkla verince yemiyor, ilaç şırıngalari varya onunla çekip ittiriyorum ağzına. Bir iki çıkardı vs sonra kabullendi. Kaşıkla veriyorum aynı şeyi yemiyor 😂
Elvinemine Meva_2020 benim bebeğim 5aylik ve 5kilo900gram hər kəs çok küçük duruyor dediği için anne sütünden kesdim mamam verdim çocuk yine yemiyor yinede büyümüyor hiç kimseyi dinlemeyin bence .ben şimdi kaşalar veriyorum mama sadece gece uyurken yiyor mamamada istemiyor🥹sinirimden ölüyorum
Elvinemine zadak evet ya onun için kendimi çok suçlu his ediyorum,🥲birdaha bebeğim olursa ne kadar zayıf olursa olsun anne sütünü birakmiyacam
Elvinemine zadak ben çok erken hamile kaldım korkdugum için kesdim birdeki doktorlar öyle söylediki bebek zayıf kalicak ve ben hamile kaldım hamileliyimde istemeden sonlandırma durumunda kaldım sezeryan olduğum için hiç bir doktor tavsiyesi etmedi dogmasini. yani işler bir birine karişdi
hira27 Mommybabyy Meva_2020 aynı benım bebegım gıbı 6aylık 7,100kılo herkes dıyor neden boyle zayıf benımkı ek gıda yemıyor redd edıyor sadece mama yıyor bıldıgınz kılo artıran mama varsa banada soyleyın lutfem
gizemm01 Meva_2020 benim de kızım 6 ay 20 günlük 8505 gr. Son bir ayda kg alımı 240 gr olduğu için doktor az buldu ve idrar testi yaptı temiz çıktı. Bir hafta sonra bidaha gel dedi. Yarın gideceğiz tartacak. Bir haftada alması gerekeni almadıysa kan bakacak doktor. Çok stresliyim gerçekten. Ne kadar zormuş. Evet ayına göre kg iyi kızımın ama büyüme hızı düştü ve eskisi kadar emmek istemiyor vs diş patlattı bu arada 3 gün oldu.
hira27 cn10 bende korkuyorum sonra hıc yemez kılo alamaz dıye bide iştahsızlıgu var diş dönemi oldugu için ola bılırmı?alt 2dişi yeni çıkdı
suheyla92 Meva_2020 tadımları bitirseniz bile henüz tariflik ogun yiyecek ayda değil kilo alsin diye irmiğe una muza abanirsaniz kabizlik yaşayabilir bebeginiz. Yiyecegi max miktar bir kucuk cay bardağını geçmemeli.
uykumvaarr Meva_2020 yoğurdun içine muz avokado ceviz ezin bir de kullanıyorsanız ya da evde yapıyorsanız bebek bisküvisi koyun çok güzel kilo aldırıyor ve boy uzatıyor
linosko1 Meva_2020 istahli bir bebek ise zaten verdiginizi kabul eder yer kilo alır artı bir sey yapmaniza gerek yok. 2960 dogmustu bebisim 2840a düsmüstü su an 11 aylık, 10.ay kontrolünde 8.500dü.
Mommybabyy mavi176_ biz alerjik bir bebeğiz, bebeğim iştahsız yemiyor içmiyor zaten. Doktorumda kilosundan önce dert etmen gereken daha ciddi şeyler var diyor, genel gelişimi yerinde kilosunu en son düşün diyor