15 aylık olmak üzere bebeğim bu gün 10,200 çıktı kilosu boyu 74 çıktı ortalamanın altı deyip moralimi bozdu doktor , bence kesinlikle kan değerleri iyiyse takımamak lazım sonuçta genetik faktörler var , benim bebeğimin kan değeri çok düşük çıktı bende onu çok kafama taktım bu gün ,sağlıklı olsunlar yeter ki karınları doysun iştahları olsun