Mommybabyy Mnli ve o sırada 15 aylık bebeğimin 7800 olarak sahneye çıkışı 🤣 bizde persentilde 3’ü yakalamaya çalışıyoruz işte 😂😂
Meva_2020 Mommybabyy ben mi abartıyorum zayıf duruyor gerçekten ama yada ilkim çok şişmandı belki onla kıyaslıyorum
hira27 Mommybabyy Meva_2020 aynı benım bebegım gıbı 6aylık 7,100kılo herkes dıyor neden boyle zayıf benımkı ek gıda yemıyor redd edıyor sadece mama yıyor bıldıgınz kılo artıran mama varsa banada soyleyın lutfem
Mnli adaammmm benim de 2. Çocuğum ilki hep normal gitti şuan 5 yaşında ama 2. 2800 doğdu herkes küçük doğan çabuk büyür dedi büyümüyor 😅 15 aylık hala 9-12 ay kıyafeti giydiriyoruz geçen kış biterken indirimden güzel bir kış alışverişi yapmıştım bu sene giydiririm diye geçen senekileri giymeye devam ediyor ekonomik bir kız
mavi176_ @Mommybabyy 7 aylık oğlum 6.5 kilo bizde perstentilde %3 u yakalamaya çalışıyoruz raporlu mama kullanıyoruz doktor son ihtimal olarak kilo almazsa endoskopi yapıp biyopsi alırım dedi size ne diyorlar acaba
Mommybabyy mavi176_ biz alerjik bir bebeğiz, bebeğim iştahsız yemiyor içmiyor zaten. Doktorumda kilosundan önce dert etmen gereken daha ciddi şeyler var diyor, genel gelişimi yerinde kilosunu en son düşün diyor
durukusmom Meva_2020 çorbalarına irmik ve buğday ruşeymi koyabilirsiniz hem besleyiciliği artıyor hem kalorisi
Mnli gzmcnr 1 yaş kontrolünde daha 8 olmamıştı benimki de 7900 küsürdü geçen gittik kontole 3 ayda 600 gram almasını beklerdim dedi dru bizimki 300 almış ben de neler beklerdim ama hayat beklediğimiz gibi ilerlemiyor diyemedim
canisi32 Meva_2020 gayet iyi kilosu oğlum 26 aylık 10.900 kilosu. Benim gibi yapmayın ters tepiyor her çocuk bir değil başkalarına kulak asmayın . Kilo alsın diyede unlu tariflere muhallebiler çokça yönelmeyin derim…
cicekkizim14 Meva_2020 kilosu gayet iyi kilo aldırmaya uğraşma bence 🥲 normal yemekleriminş mamasını vs normal saatlerde versen yeter gibi sanki
maygirl Meva_2020 bnce kilosu gauet guzel benm bebegim persentıla uyhundu hic bizaman alt sınıra düşmedi 6 aylikken 6100 kg idi..normal dewam edin cok kilo cokta iyi bsey degil persentil sadece kilo ile ilerlemio boy ve baş cewreside etkili canm..
maygirl Meva_2020 ayina uygunmu deilmi onu zaten hemireler bilir..demek istedgm onu ogrenmek istemedm bn sadece kiloya takilmayin dierleride ayni sekilde ilerlemeli kilo alip boyu yada bas cewresi buyumese oda skintı kilosu vauet guzel siz normal beslemenize dewam edin ilk zamanlar kilolu tabiki gorunur boyu kisadir uzadkca boya gdiyor.kemikler gelisiyor vb.
gzmcnr Meva_2020 bi doktor gelişim geriliği var dedi , bi başkası öyle birşey yok kılosu normal dedi herkes farklı konuşuyor ama hareketli ve iştahsız bebek
Mommybabyy Meva_2020 doktorun ne diyorsa o dur kuzum, ama ayına göre kilosu gayet iyi hemde prematüre olmasına rağmen masallahı var
Elvinemine Meva_2020 benim bebeğim 5aylik ve 5kilo900gram hər kəs çok küçük duruyor dediği için anne sütünden kesdim mamam verdim çocuk yine yemiyor yinede büyümüyor hiç kimseyi dinlemeyin bence .ben şimdi kaşalar veriyorum mama sadece gece uyurken yiyor mamamada istemiyor🥹sinirimden ölüyorum
Meva_2020 annekadin21 34+4 2900 doğdu 10 gün küvezde kaldı 2600 elimize geldi boyu 47ydi doğduğunda baş çevresi 34 dü sanırım
annekadin21 Meva_2020 haftasına göre çok iyi doğmuş benim 34+5 de 2180 gram doğmuştu. Masallah kgsi de iyi bebegnzn