Nursemablk Belisinwonderland evet cesaret ve akıl işi değil Bencede 😂😂 Bende yaş farkı olmadan iyi anlaşırlar diye düşünüyorum oğlum çevresinde kardeşi olan arkadaşları falan olunca bebeklere sarılıyor onları oynatmak istiyor falan kardeşi olsa bakacak diye düşünüyorum inşallah güzel olur 🤭😂
Nursemablk Edo_yekta12 teşekkür ederim 😂 valla oğlumun küçük bebek görünce sürekli öpüp koklayıp sevince yapasım geldi 😂😂 20sinde yumurtalara günüymüş ama 22sinde yaşadık bi ihtimalle denk gelir belki diyorum 😂😂😂
Edo_yekta12 Nursemablk hadi bakalım bize de haber et zaten yumurlama gününden bir iki gün önce bir iki gün sonra da ihtimal varmış 😂
Nursemablk Zynpasll zor olur diye düşünmüyorum oğlum sakin bir çocuk, kendi kendine eğlenebilen biri ekstra bi eziyeti yok çok şükür ama kardeş olunca nolur bilmiyorum 😑
Zynpasll Nursemablk öyleyse sorun yok benim kızım aşırı hareketliydi yani onu durduramıyorum üstene kıskançlık oldu çok yıprattı beni bebeğim zaten daha küçük onun bir zararı yok çok şükür ilk çocuk sakinse rahat olur bence de
Nursemablk kanalize normalde çocuk sevmezdi ama kendi çocuğuna çok düşkün o yüzden o konuda içim rahat. Kavga dediğinizde önceki postlardan dolayıysa. Şuan eskisinden çok çok daha iyi. Her ailede sıkıntı yaşanıyor malasef 😑
kanalize Nursemablk çocuğuyla ilgilenmek bile zor geliyorsa ağlatıyorsa düşkün sayılmaz aslında tabiki tartışma kavga olur olabilir ama boğaz sıkma meselesi her evde olur denilebilecek birşey değil karar sizin
Maritimes_ilge 17 ay araları küçüğüm 1 yaşına girecek ;valla bi yıldır ayrı yatıyoruz desem yeri Birimiz Biri ile diğerimiz büyük ile . Felaketimiz oldu resmen tükendik 2.5 yıldır uyku yüzü Görmedim desem yeri. İyi Ki olmuş orası ayrı bi konu ama çok ama çok zor
Nursemablk Edo_yekta12 aaa bak bunu bilmiyordum 🤭 Eşim “ çocuğumuz az daha büyüsün bence daha küçük zorlanırız olursa olur ama yapmayalım artık “ dedi ya bakalım nolcak bugün gene oldu 🤭😂😂😂
sokomellalparslan Nursemablk benimki daha 3 aylık bende 27 ye giricem kasımda. Planım 29 da hamile kalıp 30 da doğurmaktı Allah nasip ederse. Genç değilim artık yaş ilerleyince zor olurmuş ya o yüzden ama yorumlardan sonra bir daha düşünmeye karar verdim 😁😁
Nursemablk sokomellalparslan vall bende bi tık düşünmedim değil, yaptığımla kalmayı düşünüyorum yani eğer test yaptığımda çıkmazsa beklicem biraz daha büyümesini 😂😂😂
esra669_ Nursemablk 1 yaşinı 2 ay gecik kızım bide 1 aylık oğlum var kıza kayınvalidem bakiyo oğlana kendim bakıyorum kızım çok arsiz çok hareketli hiç yerinde durmuyor oğlumda küçük olunca ikisinede bakmak biraz zor oluyo ve çok uykusuz kalıyorum bazen seni böyle aydınlatabilirm🤣🤣
Nursemablk esra669_ tabiki zorlukları olacaktır ama şimdi oğlum kıskançlık nedir bilmiyor, hani ona zarar vermez ya da başkasını kıskanmaz vs öyle düşünüyorum yani 🤭😂😂
Erd_Zynp65 Nursemablk 10 aylik bebeğim var ve 4 buçuk aylık hamileyim Allah büyük yardım eder ya .bide her bebek bir değildir kimi yaramaz olur kimi uslu
Erd_Zynp65 Nursemablk insAllah 💜🤲kızım tekdi şimdi tekrar kiz kardesi olacak iki baci olacaklar en güzeli ben tek kız olduğum için onu tek Bırakmadım Allah’tan hep istedim iki.kizim olsun diye şükürler olsunn
Nursemablk Zynpasll ay inşallah ama 2 hafta sonra bu 2 kere yaşanan ilişki de çıkmazsa seneye ertelemeyi düşünüyoruz sanki 🤭😂