İkinci bebeğime oğlum 25 aylıkken hamile kaldım, plansız🥲 aslında yaş farkı çok ideal oluyo ama destek yoksa maalesef zorluyolar, çünkü ikisi de bebek. Ve maalesef ikinci bebek doğunca, ilk bebege olan ilgi bölünüyor. Hele de yenidoğan bebek zor bi bebekse🥹 şu an benim küçük kızım 1 yaşına girecek, oğlum da 4 olacak. Çok güzel geliyolar gözüme iyi ki böyle olmuş diyorum ama ara ara yorgunluktan ağlama krizleri gelmiyo değil😂