Nursemablk Kızlar eşimle düşün korunmasız ilişki yaşadık, çocuğum 2 yaşında. Ben kendimi hazır hissediyorum, olsun bir tane daha diyorum. Eşimde bi olsun bi olmasın git gel yaşıyordu dün oda olsun taraftarı oldu sanırım 😂 Doğumdan sonra hemen hamile kalan var mı Yoksa beklediniz mi? Benim gibi çocuğu daha 2 yaşında olup hamile olan ya da doğuran var mı? Nasıl gidiyor durumlar mesela beni bi aydınlatın istiyorum 😂😂 Hazır uykusuzluğa bu tempoya alışmışken devamkeeee 😂😂😂
Dfncgdm2022 Nursemablk eger ıhtıyaclarını babaannesının almasını beklemezsenız yapabılırsınız ☺️bır oncekı postunuza ıthafen boyle yazdım 😂hakkınızda hayırlsıı
defnemiraybebek Nursemablk kızım 17 aylık ve uzun zamandır korunmasız ilişkiye giriyoruz daha hamile değilim onun için gününü denk getirmek önemli bence
yagizinannesi0606 Nursemablk bende istiyorum ama alerjik oğlum biraz zorlu süreçler geçirdik eşimde istemiyor 25 yaşındayım 30 dan sonrada çocuk doğurmam dedim kaldıramam tahammül seviyem kalmadı sanki sıkılıyor çok geçen ablam çocuklarını bıraktı yemeğimi pişirdim mutfağı tertemiz yaptım çocuklar kendi kendilerine oynuyorlardı dilide konuşma geriliği olmuştu açıldı onlardan sonra oğlum 16 aylık. Bilmiyorum bu son olaylardan dolayıda nereye kadar koruyabilirim diye düşünüyorum zor dönemdeyiz
Belisinwonderland Nursemablk kızım 14 aylıkken hamile kaldım. Şimdi küçük kızım 14 aylık 😂 Büyük kızım hep sakin bir çocuktu. Zorlandığım noktalar oldu ama şimdiden arkadaş gibiler çok hoşuma gidiyor. Etrafımda hep +4-5 yaş anneleri bizde kardeşi olsun istiyoruz ama cesaret edemiyoruz diyor. Valla cesaretle olcak iş değil 😃 Ama iyi ki olmuş diyorum. 2. Çocukta bence daha rahat olunuyor tecrübeden dolayı. Eğer büyük çocuğunuzun her şeyi oturduysa yeme alışkanlığı, tuvalet alışkanlığı, uyku düzeni vb biraz daha rahat olursunuz. Ev işlerinide fazla kafaya takmazsanız sorun yok bence. Onların arasındaki bağı gördükten sonra her şey bir şekilde unutuluyor ❤️ kavga ettiklerinde delirmeniz hariç 😂
giizeemm1214 Ben oğlum 4 yaşında bebeğim 2 aylık çok yorgunum çok anlatamm valla oğlum 4 yaşında bna zararı yok 2 olsaydı delirirdim heralde
Nursemablk Dfncgdm2022 ihtiyaçlarını başkası alması beklentisinde değilim kimseden de şunu alın demedim bu zamana kadar. O postta yazdığım yazı da özenip dahi bir şey almadıklarını anlatmaktı herkes gibi sizde yanlış anlamışsınız. Almamalarına rağmen de çocuk yapılmaz herhalde bu ne perviz , bu ne lahana turşusu demi yani
Polannem Cesaretinden dolayı tebrik ve takdir ediyor, başarılarının devamını diliyorum😁 şayet ben 25 aylık olan bebemle dağ,tepe, kaydırak, salıncak koşturmaya devam edicem😁
Nursemablk Polannem ay teşekkür eder, sizlere de bol keyifli eğlenceler dilerim. Sizlere de bu cesaretten gelmesini dilerim 😂 delirmişken tam delireyim diyorum 😂😂😂
Nursemablk yagizinannesi0606 evet gündeme bakılınca çok zor zamandan geçiyorum, evlatlarımızın yüzü suyu hürmetine Rabbim inşallah güzel, tertemiz bir gelecek nasip eder 🙏🏻😢
Melez4453 Oğlum yaş 4 -kızım 19 aylık Ve Uzak dur benceeeee Zor gerçekten zor Kızım isteyerek planlı olmadı Bence büyük çocuk kendine azda olsa bakmalı derdim hep ve aynı düşüncedeyim İkisi de ufakken kime bakacağımı şaşırıyorum
Nursemablk Melez4453 oda doğru aslında hep şey kafasındaydım bende oğlum kendini ifade etsin,yesin, tuvalet öğrensin ama o zaman da benim kafa kaldırmayacak belli bir şey 😂😂😂
Nursemablk Belisinwonderland evet cesaret ve akıl işi değil Bencede 😂😂 Bende yaş farkı olmadan iyi anlaşırlar diye düşünüyorum oğlum çevresinde kardeşi olan arkadaşları falan olunca bebeklere sarılıyor onları oynatmak istiyor falan kardeşi olsa bakacak diye düşünüyorum inşallah güzel olur 🤭😂
Edo_yekta12 Cesaretinden dolayı tebrik ediyorum ben 19 aylık oğlumla 2. Çocuk defterini tamamen kapattık 😂 bu arada sadece tek korunmasız ilişkide hamile kalmıştım olabiliyor yani eğer gerçekten istiyorsanız yumurtlama gününde ilişkiye girin. İki küçük çocukla çok zorlanırsınız ama göze almışsınız büyükçe ikisi arkadaş gibi olurlar ilerde rahat edersin bir yandan 😂
Nursemablk Edo_yekta12 teşekkür ederim 😂 valla oğlumun küçük bebek görünce sürekli öpüp koklayıp sevince yapasım geldi 😂😂 20sinde yumurtalara günüymüş ama 22sinde yaşadık bi ihtimalle denk gelir belki diyorum 😂😂😂
Ladimaki Nursemablk sadece şey diycem. Sakın stres yapma neden olmuyor diye. 2inci çocuğu isteyenler hemencik olmuyor bazen. 😅 Artık bu yola girmişsin sana kötü şeyler söylersek yazıklar olsun bize. Herşey güzel olacak 😅😅😅
Zynpasll Nursemablk kızım 2 yaşındayken doğum yaptım çoooook zordu bu kadar zor olacağını düşünmüyordum
Nursemablk Zynpasll zor olur diye düşünmüyorum oğlum sakin bir çocuk, kendi kendine eğlenebilen biri ekstra bi eziyeti yok çok şükür ama kardeş olunca nolur bilmiyorum 😑
MoonCrystal Nursemablk iyide ihtiyaclarini yazmışsın görüp beğenip içinden gelip almak ve ihtiyaç aynı şey değil 😂
kanalize Nursemablk bence eşiniz pek çocuk seven birisi değil ben olsam işleri daha da zorlaştırmam kavganın ortasına tekrar bir çocuk yapmam
Nursemablk kanalize normalde çocuk sevmezdi ama kendi çocuğuna çok düşkün o yüzden o konuda içim rahat. Kavga dediğinizde önceki postlardan dolayıysa. Şuan eskisinden çok çok daha iyi. Her ailede sıkıntı yaşanıyor malasef 😑