twobabymom_ haklısın canım hani olur ya ailelerde anne baba kavga eder bağrış çağrış çocuğa ne sebebini söylerler ne iç yüzünü anlatırlar o sadece bağrışmaları görür ve korkar, biz de böyleyiz sanki bişeyler görüyor duyuyoruz korkunç şeyler spnra geç köşene deniyor ne açıklama ne bişey korktuğumuzla kalıyoruz. Yoruldum ben de..