Ben tüm mecralara girebiliyorum,kısıtlama yok ben de bir sürü insan giremiyor yine muhtemelen .
Şuan olan şey doğru yanlış bilmiyorum fakat olaylar olduktan sonra bir aciklama yapılmamasi herşeyin üstünün örtülmesi kısmında ben de herkese hak veriyorum artık korku içinde yasiyorua resmen.