twobabymom_ her dediğinde haklısın. Oğlum hiper aktiviye konuşmuyor tv izlemesin diyorlar parka götür diyor uzmanımız ama . Parka in öpüşen, koklasan , heryer sapık uzmanımız da dedim. Bir sapığın elinde heder olacağına tv izlesin geri kalsın ya . Rabbım şehitlerimize rahmet yaralılara şifa versin . Herseyde kısıtlama sıktı artık.