caspermama Birdunyabircennetannesi çevre mühendisliği mezunuyum ama yazılım sektöründe proje yöneticisi olarak çalışıyorum🌱
Mihraaa89 caspermama merhaba yazmışım alanında kendimi nasıl geliştirmeliyim kurs vs nereden nasıl başlamalıyım?
relaxanne caspermama proje yöneticisi olarak görevler ne şekildedir rica etsem bahsedebilir misiniz biraz🙏
Bedaliza Birdunyabircennetannesi Radyo Televizyon Sinema okudum. Okurken mağazalarda çalışıyordum, evlendikten sonrada bir süre kendi alanımda çalıştım. Sanırım artık kadrolu ev hanımıyım. 🙈
ebrusglm Birdunyabircennetannesi Kamu yönetimi mezunuyum Ev hanımıyım çalışmıyorum , ama isterdim bir işim olsun 🙄
Deletedmom_120 Birdunyabircennetannesi hukuk fakültesi mezunuyum. Şuan bebeğime baktığım için çalışmıyorum çünkü bebeğime bakacak kimse yok eşim subay ailelerimizle maalesef ki ayrı şehirdeyiz bebişim biraz büyüyünce inşallah mesleğime geri döneceğim🙂
dilooosss Birdunyabircennetannesi Uluslararası Ticaret ve Lojistik mezunuyum atanamadım maalesef. İş deneyimim de hiç yok şimdi de 4 aylık bebişim var. Pedagoji formasyon alıp sözleşmeli öğretmenlik yapmayı düşünüyorum bakalım nasip 🪽❤️
The_paues Sukriyeee bende 2017 ocak 1 dönem uzattım.çalışıyorum çevre şehirciliğe atandım ama ücretsiz izindeyim bebekten dolayı.sen nerde çalışıyorsun?
aselkus09 Birdunyabircennetannesi kimyagerim 😊2014 de mezun oldum kimyadan. 2017e kadar hastanede acildeydim. 2017den sonra ilac firmasinda devam ettim. bebis doğduktan sonra ciktim. 3 4 yasina gelince tekrar donecegim insallah😂
bebisliozlem Birdunyabircennetannesi 2020-2021 güz döneminde ilahiyat bitirdim 2021-2022 güz döneminde Çocuk Gelişimine başladım 2023-2024 yaz döneminde bitirdim. 2023-2024 güz döneminde de tıbbi sekreterliğe başladım 2024 yaz okulunda bitecekti fakat kızım doğduğu için hiç başlamadım 2025 bahar döneminde inşallah tıbbi sekreterlikten mezun olacağım 🥰 Bu arada evet çalışıyorum fakat bölümlerimle hiç alakalı değil 😅 fakat uzun zamandır istediğim bir işti ❤️ home office chat müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum bir e-ticaret firmasına 🎀
momundad bebisliozlem hepsiburada da mı çalışıyorsunuz? Bende düşünüyorum ama güvenilir yer bulmak zor
deryaozdmr bebisliozlem Merhaba bende 9 yıl çağrı merkezinde ttmobil biriminde çalıştım şuan bome ofise çalışmak istiyorum işinize nasıl başvuru yapabilirim
MademoiselleZengin55 Birdunyabircennetannesi Mütercim tercümanlık (Fransızca)mezunuyum.Yan dalım da ingilizce 🙏
ata7676 MademoiselleZengin55 Bende İngilizce Öğretmeniyim Okul Müdürü olarak görev yapıyorum izindeyim şuan Yan dal Almanca
ozlem34_ Felsefe mezunuyum bir süre özel bir okulda felsefe öğretmenliği yaptım evlenince çalışmadım farklı bir şehre geldiğim için alışma sürecindeydim sonra bebeğim oldu ama inşallah büyüyünce tekrar çalışmak istiyorum
tugces09 Birdunyabircennetannesi önce sağlık meslek lisesinden mezun olup sağlık memuru olarak bakanlığa atandım. Sonrasında 4 yıl lisansa tamamladım sağlık yönetimi bölümüne
MademoiselleZengin55 ata7676 Yaaaa ☺️ne güzel.Bende üniversite’de 4 dönem almanca almıştım seçmeli ama sonra tekrarı olmayınca unutuldu gitti.
dygusalmom97 Birdunyabircennetannesi sağlık(önlisans) mezun Çocuk gelişimi(önlisans) mezun İktisat 3.sınıf öğrencisiyim 3 çocuğum var kpssden 69 buçuk aldım😅 ne yapacağımı bilmiyorum polislik-astsubaylık mı başvursam memurluk mu denesem 🥺 Bi yandan çok çalışmak istiyorum evlenmeden önce hep çalıştım çok şükür maddi olarak ihtiyacım olduğu için değil ama manevi olarak iyi hissettirdiği için babamdan harçlık almazdım hep kendim kazandım şimdi de çok şükür maddi olarak ihtiyacım yok ama manevi olarak ev de kafayı yemek üzereyim(temizlik-yemek) döngüsünde bi yandan bu kötü zamanda çocuklarımın başında durup hayatımı onlara feda etmeyi düşünüyorum o kadar kararsızım ki kızlar akşam pomem sayfalarında sabah çocuğumun beslenmesine ne koysam derdindeyim..konu bu değil ama içimi dökmüş oldum bende..