Themom_ Birdunyabircennetannesi ist bilgi üni. %100 burslu ingilizce gastronomi ve mutfak sanatları mezunuyum, mezuniyetten sonra mutfak sanatları akademisinde 2 yıllık eğitim aldım ama çalışmıyorum😅
MademoiselleZengin55 ata7676 Yaaaa ☺️ne güzel.Bende üniversite’de 4 dönem almanca almıştım seçmeli ama sonra tekrarı olmayınca unutuldu gitti.
kubraa006 Birdunyabircennetannesi ben işe başladığım da yenidoğan da eksik eleman vardı oraya başlattılar işi öğrettiler sonra deneyim kazanınca zaten devamı geliyor biraz şans işi oldu yani benim ki
Kalimbanne gulsarem üniversite sınavından belli bir puan alıp ( her üniversitenin barajı farklı oluyor) yetenek sınavına giriyorsunuz. Yetenek sınavında işitme, çalgı, şan sinavundan geçince kazanabiliyorsunuz.
Birdunyabircennetannesi Emirtooos Yaaaa meslekdaşımı ilk defa buldum Çalıştınız mı peki? Ve nereden mezunsunuz?
asennaa Turist rehberliği mezunuyum, aktif olarak rehberlik yaptım bir süre. Şu an bi devlet üniversitesinde akademisyenim, aynı zamanda doktora yapıyorum.
SiprayiL Birdunyabircennetannesi sağlık mezunuyum. Liseden atandım hemşireyim. Açıköğretimle üni tamamladım. Şuan ücretsiz izindeyim🥰
mnkanne1 Birdunyabircennetannesi lise çocuk gelişimi üniversite sosyal hizmet okudum ama çalışmıyorum şuan hem eşim istemiyor hem çocuğuma kendim bakıyorum
Snurs96 Birdunyabircennetannesi hemşirelik mezunuyum. Mesleğimiz gerçekten çok güzel ve çok kutsal. Toplum sağlığı merkezinde çalışıyorum ama bebişimle daha uzun kalabilmek için izin aldım . Ama bence lohusalıktan yeni çıkmış annelerin çalışmaması gereken sıkıntılı bir ortam o yüzden umarım bebişlerizi büyütüp istediğiniz konumda çalışma fırsatı bulabilirsiniz 🌷
Birdunyabircennetannesi Snurs96 Bebeğim küçük değil Ben küçüklüğümden beri hemşire olmak istedim Özellikle yenidoğan hemşiresi Biliyorum zorlukları çok fazladır tahmin ediyorum sağlık genel olarak zor bir alan Ama yine de hayallerime kavuşmak istiyorum Bu sene girdim ama oğlumla çok çalışamadım bu sene olmadı üzüldüm ama seneye tekrar girip kazanmak istiyorum Açıkçası üniversite zamanlarımı da çok ama çok özledim Gitmediğim günler oluyordu onlara çok pişmanım 🥹
monarosealp34 Yüksek kimyagerim ama çalışmıyorum pedagojik formasyonum var ücretli öğretmenlik yapmayı düşünüyorum
farelikoyunkavalcisi Birdunyabircennetannesi hemşirelik mezunuyum şükür kadroya geçtik şu an ücretsiz izindeyim🙈
Kizilciksurubu Birdunyabircennetannesi Kamu yönetimi (Fransızca) mezunuyum. Okul bitikten sonra avukat asistanı olarak çalıştım 9 sene. Doğum iznine ayrıldıktan sonra işten de ayrıldım, şu an çalışmıyorum. Oğlum 3-4 yaşına gelince yeniden çalışmaya başlayacağım.
MademoiselleZengin55 ata7676 Evet haklısınız gerçekten zor.Yazıyorsunuz 8 harf yarısı okunmuyor 😁Ama doğruyu söylemek gerekirse öğrendiğim diller arasında bana kendimi ayrıcalıklı hissettirende fransızca🫠
mihramomm1 Birdunyabircennetannesi Önlisans Yaşlı ve Engelli Bakım mezunuyum . 2 yıl diş hekimliği asistanlığı yaptım ne alakaysa 🤷🏻♀️ 8 ay kadarda evde bakım projesi vardı orada çalıştım evlenince bıraktım başka şehre geldim şimdi de tekrar sınava girmeyi planlıyorum bakalım nasip❤️🙏🏻
Ssude Birdunyabircennetannesi Almanca öğretmeniyim. İdarecilik yaptım. İleride tekrar öğretmenlik yapmak istiyorum.
Gulsah_67 Oli bende tam aynı yazacaktım çok gurur duyuyorum bi çocuğu anne yetiştirir ki önce annenin okuması lazım her konuda eğitimli olmalı kızım var inşallah dilediğimce okuturum 🙏 kamuda memurum bende çok şükür