Esoz1110
Kızım ilk aylarda çok emmek istemiyordu ,sürekli meme reddi yaşadık ısrarla tek göğsü bazen almamak için direndi ekstra sütüm olmasına rağmen emmedikce kilo verdi almadı mama başladık mama +meme ilerledik çok aşırı da kusan bir bebrk idi ısrarla 1 yaşa kadar geceleri sabah kalkınca sadece uykuya giderken emdi ve sonra bir anda memeyi sevmeye başladı o sevince bende 1 yılın sonunda böyle istekle emzirebilince bıraktırmak çok zor oldu bir de mastit belası var tabi 😞😔😵💫