beyzanuraden masallah bosver bende kimseyi pek dinlemiyorum ilk cocuk tecrubesizlik ikincisi rahat buyuyor kizimda yemek sorunluydu kizimda dogdu dogali tv acikti biri hep izledi suan 10 yasinda allaha sukur cok akilli..oglumda cok korkuttulqr beni yok izlemesin pisman olursun 2 yasa kadar gostermedim ekran ona ragmen gec konustu 1 aydir aciyorum inanmiyacaksin butun sarkilari ezberlemis kendimi yirttim ezberletemedim.tvyle alakasi yok bence bunu yasadim gordum 2 cocugumdada kiyaslarsam kizim 3 yasinda resim bile ciziyordu ogluma veriyorum kalemi heryeri karaliyor