minikkurabiyee ZeydsMom ay tam kış çorbasıı bizim buralarda hava aşırı soğudu yarın bende yapayım sıcak sıcak misss gibii Bende dün sarma sardım ve kaldı 😂biraz buzdolabına da attım
ZeydsMom minikkurabiyee evet ya iciyon sogukta burnun akiyo bide 😄 biraz kendimi kotu hissetsem hemen yapiyorum tam bi sifa deposu ya 😍
Balkizlarim minikkurabiyee bebişin ufak mi 🌸 okul dönemi olunca ister istemez kalkicaksin ya da kendine erken kalkma moddusu yap 🫣☺️
minikkurabiyee _Goktugunannesi__ ufff missss mangalı dışarıda mı yapacaksınız ay bizim burada da bazı yerlere kar yağmış son haftalarda çok soğuk hava
_Goktugunannesi__ minikkurabiyee Evet canım yeni bahçeli ev aldılar bu arada birliğim soba kurduk dışarıda barbekü de var tam eski köy zamanları gibi buradan eve gitmek istemiyoruz soba çok güzel Burası Erzurum sağı solu belli değil😂😂
egellam25 minikkurabiyee bebeyi uyutursam bende yapacağım kuşumuz var gelip gelip uyandırıyor akşam yemeği olacak haberi yok 😂
egellam25 minikkurabiyee son dakika mantar sote pilav salata yapmıştım iki gün oldu yeni gördüm bak mesajı 😂 yine aynı yerde bebek uyutmaya çalışıyorum 😂yine kuş gelip sataşıyor bitmeyen bi döngüdeyiz
ayseee_ minikkurabiyee eşime Arap tava kendime diyette olduğum için fırında köfte,kızımda hangisini yemek isterse 🌸
aslananne27 Sizbilirsiniz eşim evde yapılan makarnayı yemiyor adam İtalya daki makarnayı görünce evdeki yaman geliyor 😂😂😂erişte de çok güzel onu yarın yapim dur yarın ki menüm olsun 🤌🏻🤌🏻
_Goktugunannesi__ minikkurabiyee Ben hiç sobalı evde yaşamadım bilmiyorum köye gittiğimiz zaman anneannem halam soba yakarlardı soba yakmayı falan da bilmem zaten😂😂ama şimdi soba çok güzel geliyor patates atıp tereyağ maydanoz falan dürüm yapıyoruz enfes
aslananne27 minikkurabiyee evet hamileyim kafam almıyor o kadar uzun uzun sarma sarmayı annecim de benden uzak yapsada yesem🥹🥹