Alyamoms1 rota aşısını geçen sene ilk kızıma 1 doz yaptırdım 3 aylıktı direk meme reddi yaptı doktor olabiliyor dedi dahada yaptırmadım hep mama ek gıda keisnlikle meme tutmadı tovbeliyom 2. Kızım oldu şuan 2.5 aylık akla karayı seçiyorum yaptirsammi diye ya memeyi bırakırsa diye aşırı korkuyorum geçen sene ben 480 TL vermistim şuan 2 bin falan olmuştur