Maviorkide benim bebeğim emzik biberon mama kabul etmedi tükürüyor dedim verirsek tükürürse yine aşı tutar mı olur derseniz yapalım dedim ben garanti veremem kesin değil dedi kararsız kaldı o yüzden kusması geçsin biraz o zaman yapalım dedim 4 ay aşısında sordu hala çok kusuyor aynı dedim rotaya çağırmıyoruz o zaman dedi aşı programı yaparken