guneyokyanus Dün yaptirdik bebegim 12. Haftada tam 3 aylık 1950 tlye aldik saglik ocaginda yaptirdik bence yaptirilmali kesinlikle
MissPhalange dilekberre ben özel aşıları yaptırmıyorum, sadece rutin takvimde olan aşıları yaptırıyorum