fatish selam. 2.5 yaşında bezi bıraktı kızım.İlk hafta kabus gbiydi benim için.Çünkü çocuk başlarda algılayamıyor.Asla kızmayın.bütün koltuklara yataklara alt açma örtülerinden serdim, alez serdim ve gece ve gündüzü birlşkte bıraktık.İlk günler uyudıktan sonra bezledim uyanmadan çıkardım bezi.Kızım asla gece bezlediğimi bilmedi.Başlarda az az sık sık çiş yapıyordu ama sonrasında çişlerin arası uzadı.3ay oldu bazen ufak tefek kazalar hala oluyor.Çamaşırı ıslanabiliyor ama asla kızmıyorum.Tuvalete gitmek istemiyordu ona da şöyle çözüm bulduk popişin bana çişim var dedi hadi sen de sor dedipimizde kendi popişine çişim var mı diyor ve varsa var diyor.Var ve gtmek istemiyorsa da sormıycam diyor 🤣 ne yaparsanız yapın kızmayın kızmak vurmak bu işi travmatikleştiriyor eltimğn kızı birinci sınıfa gidiyor ve hala altına kaçırıyor,sırf inattan 🥲