Ay bnde baslmayı dusunuyordum erkenmıs anladıgım.kızım 15+13 ama cış dıo klozet ı gostrıp snra kaka dıo wc yı gosterıyor anra odadan cıkıp korıdorda veya kanepenın arkasında comelıp tuvaletını yapıo. Ama cıs de anlmıyorum herzamn yapmıyor wc gostermeyı sadece bezı bglrken cok huzursuz oluyor ıstemıyor resmen