bsmnl nabzım 200 lere cikiiyordu. Uzunca süre ritimlerim dengelenmiyodu. Doktora gittim ritim bozukluğu çıktı raporlu ilaç verdi. Kalp taşikardiyi atak haline getirmesin diye. İlacı kullanmadan evvel hacamat olacam dedim. 1.5 ayda 5 - 6 kez nabzim yükseliyordu.doktor bu kadar yükselmeye bayılma olabilir dikkat et demişti. Elhamdülillah hacamatla daha nabzim yukselmedi.