Ben de bir kere yaptırdım hiç acımamıştı hatta niye acımadı ki diye merak edip sırtıma bakayım derken aynaya bakmamla gözlerimin kararması bir olmuştu ☺️benim gibi kan tutan biriyseniz aynaya bakdiginiz sürece sıkıntı yok
Şimdi yine olmak istiyorum doğumdan 5 ay geçti adet olamiyorum karın şişligim ve ödemim var korunma hapı da kullanıyorum o sebep oluyor herhalde.Kuyruk sokumundan yapılan hacemat sonrası âdet olan düzene giren çok kişi duydumhem sünnet hem şifa niyetiyle yaptıralım insaAllah hepimize şifa olur🤲