Ben düzenli yaptırıyorum, çok çok memnunum. Daha önce hacamat diye bir şey bilmiyordum çok geç tanıştığım için aşırı pişmanım. Sırt ağrılarım ve adet ağrısına o kadar iyi geldi ki. Eşimin amcasının da baş ağrısına çok iyi geliyor o da düzenli yaptırıyor. Eşim de yaptırdı oda çok memnun kaldı. Hacamat işi biraz süreklilik istiyor yani şifa için düzenli aralıklarla yaptırmak gerek muhakkak fayda gösteriyor bence düzenli yaptırılırsa. Ayrıca sinek ısırığı bile hafif kalır onun hissettirdiğinin yanında o kadar diyeyim yani hiç ama hiç acımıyor. Genelde iz kalmasın ve yarası çabuk iyileşsin diye kantaron yağı sürdürüyorlar ama ben şimdiye kadar hiç sürmedim, iz de kalmadı acımadı da. Zaten ilkngün hafif hafif yanıyor gibi bir his oluyor ama günlük yaşantıyı etkilemiyor asla sonraki gün hiçbir acı yok 1 hafta en fazla 10 güne de izler geçiyor. Yalnız hacamatta işini güzel yapan birilerini bulmak çok önemli çünkü bazıları derin kesikler atıyor o zaman hem acıyor hemde iz kalıyor falan güzel araştırmak gerek. Bir de 3 kere hacamat olmanın covid aşısının vücuttaki etkilerini de yok ettiğini söylüyor birçok doktor.