3 aylıkken kızıma da süt alerjisi dendi. Önce kakada gizli kan pozitifti, sonra bariz kan görmeye başladım. Huzursuz ve kilo alımı azdı. Diyet yaptım. Alerji testi yapıldı ama bişey çıkmadı. Şimdi 8 aylık olduk bi sorun yok ama geçti mi acaba bilemiyorum. Çok zor günlerdi. Rabbim tüm bebeklere şifa versin inşallah 🤲