6963420 Esranrkrgz egzama var bizde de ama çok şiddetli değil.tek şikayetimiz aşırı kusma fışkırır tarzda kusuyor kusmadan da rahatlamıyor iyice kusuyor sonra rahatlıyor. bazende kakası sümük gibi oluyor.